کبوتر

ساخت وبلاگ

هر آنچه که بايد براي خريد و استفاده از قاب عکس بدانيد

تا‌ حالا فکر کرده‌ايد چرا تماشاي عکس‌هاي قديمي تا اين اندازه لذت‌بخش است؟ از من بپرسيد مي‌گويم در دل هر عکسي يک زندگي جريان دارد! مادربزرگ ما هم روزي در اوج جواني و زيبايي سر و وضعش را مرتب کرده و با چشماني درخشان به دوربين زل زده است

پيام اصلي عکس پرينت همين است! مي‌توان جذابيت زمان را ماندگار کرد. اين شد که يک مقاله کامل از نکات لازم و مفيد برايتان تدارک ديديم درباره‌ي قاب عکس. قاب‌ها، محافظان عکس‌هاي به‌يادماندني زندگي هستند و لازم است اطلاعات کافي براي انتخاب، خريد و استفاده از آن‌ها داشته باشيم. پس براي بررسي ويژگي‌هاي قاب عکس، استفاده هاي مختلف از آن، اصول چيدمان و… با ما همراه باشيد.

کاربردهاي جالب قاب عکس که تا به حال نمي‌دانستيد!

اگر عادت داريد که يک ميخ به ديوار بکوبيد و فقط قاب عکستان را آويزان کنيد اين بخش مقاله براي شماست! قرار است کمي خلاقانه به قضيه نگاه کنيم و کاربردهاي مختلف قاب عکس را با هم بررسي کنيم.

گوشه‌اي گرم و دنج در خانه

يک قانون نانوشته‌ در دکوراسيون و چيدمان منزل مي‌گويد “خانه بايد از جنس شما باشد و طراحي آن از وجود منحصر به فرد شما جريان گرفته باشد.” ساده‌ترين و کم‌هزينه‌ترين راه براي گرما بخشيدن به خانه، استفاده از عکس‌هاي خاطره انگيز اعضاي خانواده است. براي ايجاد يک گوشه دنج و صميمي به مواد زير احتياج داريد!

  • ميز کوچک
  • روميزي
  • تعدادي عکس خاطره‌انگيز
  • تعدادي قاب عکس

براي خلق اين فضاي جذاب حتي به خريد ميز نو هم احتياجي نيست. کافي است نگاهي به اطراف خانه بياندازيد و يک ميز قديمي را انتخاب کنيد. تمام سطح ميز را با يک روميزي بپوشانيد. بهتر است رنگ روميزي هماهنگ با ساير مبلمان خانه باشد. حالا عکس‌هاي زيباي خانواده را درون قاب قرار دهيد و روي ميز بچينيد.

نکته: بهتر است ابعاد قاب عکس با هم متفاوت باشند تا هم ديد خوبي براي عکس‌هاي پشتي ايجاد شود و هم چيدمان جذابتري داشته باشيد.

قاب عکس‌ها وسايلي کاربري اند که مي‌توانند تصوير خاطرات شما را ماندگار کنند. علاوه بر اين، براي تزئين محيط نيز مي‌توانيد از انواع مختلف قاب عکس استفاده کنيدانواع قاب عکس از نظر شکل، مواد، ويژگي‌ها و تصوير متفاوت هستند.

دانستن جنس قاب عکس و فريم قاب عکس به شما کمک مي‌کند تا بهترين قاب عکس را انتخاب کنيد. در اين مقاله به معرفي انواع قاب عکس مي‌پردازيم + نگاهي هم به قيمت قاب عکس در بازار مي اندازيم.

معرفي انواع قاب عکس

قاب عکس‌ها بر اساس ويژگي‌ هايي که دارند به دسته‌هاي مختلفي تقسيم‌بندي مي‌شوند. در ادامه انواع مختلف قاب عکس را معرفي مي‌کنيم.

 

دسته‌بندي قاب‌ها از نظر جنس

 

قاب‌ها از نظر جنس مواد اوليه به دسته‌هاي زير تقسيم مي‌شوند:

قاب عکس چوبي

صنعت قاب عکس مدت‌هاست که به دنبال اين بوده تا ارزش عالي و همچنين طيف وسيعي از قالب‌گيري‌هاي با کيفيت بالا را به مشتريان خود ارائه دهد. براي انجام اين کار، چوب برداشت شده از انواع درختان را تهيه کرده. قاب عکس چوبي از نمونه‌هاي بسيار زيبا و ماندگار قاب عکس است که براي انواع مختلف عکس، تابلو فرش، نقاشي و اثر‌هاي هنري مختلف استفاده مي‌شود

به طور کلي، قاب عکس چوبي را مي‌توان تحت دو عنوان تقسيم کردقاب‌هاي چوب سخت و قاب‌هاي چوب نرم.

 

چوب‌هاي سخت معمولاً چوب‌هاي مقاومي اند که در برابر فرورفتگي و خراش مقاومت دارند. يکي از راه‌هاي تشخيص قاب چوب سخت از قاب چوب نرم اين است که آن را با ناخن خراش دهيد. اگر به راحتي خراشيده نشود، احتمالاً يک چوب سخت است

قاب عکس فلزي

با استفاده از قاب عکس فلزي، مجموعه‌هاي هنري يا عکاسي شخصي خود را به راحتي به‌روزرساني کنيد. قاب عکس فلزي شامل مجموعه قابل تنظيم است، بنابراين مي‌توانيد آثار هنري مورد علاقه خود را در قاب‌هايي که مکمل هر قطعه هستند به نمايش بگذاريد. امروزه قاب عکس‌هاي فلزي ساده بسيار پرطرفدار هستند و نماي زيبايي ايجاد مي‌کنند. همچنين در انواع مختلف فلزاتي مانند آلومينيوم، برنز، استيل، نقره و طلا ساخته مي‌شوند.

قاب عکس PVC

قاب عکسPVC، آسان، ارزان و محکم براي ساخت است همچنين قابل تنظيم مي باشد. پي وي سي کاربرد‌ها و مزاياي گسترده‌اي را در صنايع مختلف در هر دو شکل سخت و انعطاف‌پذير ارائه مي‌دهد.

 

قاب عکس‌ هاي پي وي سي به دليل تنوع در سبک و قيمت نسبتاً مناسب‌شان، يکي از پرطرفدارترين متريال‌ها در بين مصرف کنندگان اين حوزه است. قاب هاي PVC از جنس پلاستيک فشرده به صورت قالب ريزي توليد مي‌شوند و يک لايه سطحي به عنوان طرح قاب، طي يک فرآيند صنعتي بر روي آن‌ها چسبانده مي‌شود.

قاب عکس شيشه‌اي

قاب عکس‌هاي شيشه‌اي از جنس شيشه و با طرح و ظاهري خاص ساخته مي‌شوند. شيشه‌اي بودن آن‌ها ظرافت خاصي را به همراه داشته و زيبايي را به تصاوير مي‌بخشد. اگر فريم‌بندي عکس‌هاي شما از طراحي مدرني برخوردار باشند، بهترين انتخاب براي آن‌ها استفاده از قاب‌هاي شيشه‌اي است.

دسته‌بندي قاب‌ها بر حسب نحوه استفاده

 

قاب عکس‌ها را مي‌توانيد در محل‌هاي مختلفي نصب کنيد. به اين منظور از دو نوع قاب عکس مي شود نام برد :

1.قاب عکس ديواري

 

 

با قاب عکس ديواري به عکس‌هاي خود جايگاه ويژه‌اي براي درخشش و زندگي براي هميشه بدهيد. عزيزترين لحظات خود را به نمايش بگذاريد: تولد، عروسي، سالگرد و عکس‌هاي خانوادگي در قاب عکس‌هاي ديواري زيبا که به راحتي مي‌توانيد با چاپ عکس فوري در لابراتوار نورقائم آن را در کمترين زمان داشته باشيد. اين نوع قاب عکس به راحتي بر روي ديوار نصب مي‌شود و مخصوصا براي محيط‌هايي که فضاي کمتري در دسترس است، مناسب‌تر هستند.

 

2.قاب عکس روميزي

قاب عکس‌هاي روميزي بر روي ميز قرار مي‌گيرند. به همين دليل اگر در محيط اطراف خود فضاي کافي براي قرار دادن ميز‌هاي خاطرات داريد، مي‌توانيد از اين قاب‌ها خريداري کنيد. البته شما مي‌توانيد از قاب عکس روميزي براي قرار دادن عکس‌هاي عزيزانتان روي ميز کار خود استفاده کنيد تا هميشه چشم شما به آن‌ها باشد و آن‌ها را در مقابل خود داشته باشيد. از اين نوع از قاب عکس‌ها بيشتر براي به تصوير کشيدن خاطرات خانوادگي و دوستانه مانند مسافرت، مراسم‌هاي مختلف و جشن‌ها استفاده مي‌شوند.

 

انواع قاب عکس بر اساس سبک

 

قاب عکس‌ها از نظر سبک به چهار دسته اصلي تقسيم مي‌شوند.

 

قاب عکس مدرن

قاب عکس‌هاي مدرن بسيار ساده و بدون هرگونه پيچيدگي ساخته مي‌شوند. اگر سبک محيط اطراف به صورت مينيمال و مدرن است، اين نوع قاب بهترين گزينه براي تصاوير موردنظر شماست. اين قاب‌ها با ضخامت کم ساخته شده‌اند تا به راحتي با محيط هماهنگ شوند.

 

قاب عکس فانتزي

قاب‌هاي فانتزي معمولاً با طرح‌هايي خلاقانه و اشکال هندسي همراه است. از اين نوع قاب‌ها نمي‌توانيد به راحتي در هر محيطي استفاده کنيد. به همين دليل قبل از انتخاب و خريد حتماً به سبک و المان‌هاي موجود در محيط توجه داشته باشيد.

 

قاب عکس زينتي

اين نوع قاب عکس‌ها از فلزات معمولاً گرانبها ساخته مي‌شوند. برخي از آن‌ها از جنس طلا يا نقره هستند و به همين دليل وزن بالايي نيز دارند. اين نوع قاب‌ها معمولاً به صورت دست ساز و توسط استادان ماهر ساخته مي‌شوند.

 

قاب عکس سنتي

قاب عکس‌هاي سنتي مخصوصا در ايران رواج بسيار زيادي دارند. استفاده از هنر‌هايي مانند قلم زني، خاتم کاري ، نقاشي و. . بر روي قاب عکس آن‌ها بسيار متمايز مي‌کند. اين نوع قاب عکس نيز به راحتي در هر دکوراسيوني قابل استفاده نيست. اما جلوه بسيار زيبايي به محيط مي‌بخشد.

 

قاب عکس‌هاي خانوادگي به جاي تابلو

قاب عکس فقط براي حفاظت از عکس‌ها نيست، نصب قاب‌ها روي ديوار يک عنصر دکوراتيو پرطرفدار براي خانه محسوب مي‌شود. ما در اينجا نکاتي را برايتان مي‌گوييم تا با رعايت آنها، همه مهمان‌ها محو تماشاي ديوار رويايي خانه شما بشوند!

 

بهترين مکان براي نصب قاب عکس

براي انتخاب محل نصب پيش از هر چيزي به فرهنگ خانواده و اطرافيان خود فکر کنيد. بسياري از افراد ترجيح مي‌دهند عکس‌هاي خود را در نشيمن و پذيرايي نصب نکنند و از اتاق خواب‌ها براي چيدمان عکس استفاده کنند. پس محل نصب قاب هيچ محدوديت خاصي ندارد و تنها به علايق و سليقه شما بستگي دارد.

 

ابعاد مناسب قاب عکس

بعد از انتخاب محل نصب، نوبت به بررسي ابعاد قاب مي‌رسد. اين مرحله قانون ساده‌اي دارد؛ براي ديوارهاي بزرگ از قاب‌عکس‌هاي بزرگتر استفاده کنيد و در ديوار کوچک قاب‌هاي کوچکتر قرار دهيد. به اين دليل که قاب‌هاي کوچک، جلوه چنداني روي ديوارهاي بزرگ نشيمن ندارند و قرار دادن يک قاب کوچک روي ديواري بزرگ نتيجه جالبي ندارد.

 

البته يک راه حل ديگر، استفاده از قاب‌هاي کوچک و متعدد روي ديوار بزرگ است. با يک چيدمان درست مي‌توانيد کلکسيون جذابي از عکس هاي خاطره انگيز خود بسازيد.

 

طرح و ظاهر قاب عکس

قاب عکس‌ها تنوع زيادي دارند و مي‌توانند در سبک‌هاي مدرن و کلاسيک، جنس چوبي و پلاستيکي، نقوش منبت و ساده و ….. دسته‌بندي شوند.

 

توصيه ما استفاده از قاب‌هاي ساده و تک رنگ است، چون هدف از قاب اين است که عکس درون آن جلوه پيدا کند و حس خوب به اطرافيان منتقل کند. اگر قاب ساده باشد تمرکز بر روي عکس خواهد بود و زيبايي و تاثير آن دوچندان مي‌شود

قاب عکس دکوراتيو

قاب عکس دکوراتيو در واقع همون تابلو دکوراتيو هستش که شما براي خريد تابلو دکوراتيو انواع طرح هاي تابلو دکوراتيو براي شما قرار داديم هدف استفاده از قاب عکس دکوراتيو، روح دادن و جذاب نمودنِ چيدمان و دکوراسيون منزل و يا محل کار است. اگر مکاني را مد نظر داريد که زيبا سازي آن براي شما مهم است، از قاب عکس دکوراتيو استفاده کنيد. براي اين که منزل و يا محل کارتان را بتوانيد براي هميشه زيبا جلوه دهيد، قاب عکس هاي دکوراتيو مي توانند شما را در اين امر ياري نمايند. دکوراتيو، همان هنر تزييني است، به اين شکل که شما يکي از اشياي تزييني از جمله آينه هاي قدي و يا تزييني، شمعدان، انواع ظروف از جمله بشقاب و ليوان، گلدان ها، آباژور و يا انواع لوازم روشنايي که ممکن است از جنس چوب، شيشه و يا سراميک باشند، عکس يا نقش و يا منظره دلخواه شما بر آن چاپ شده باشد. شما مي توانيد براي زيبا سازي دکوراسيون و به نوعي (شخصي سازي دکوراسيون) از اين نمونه کار استفاده کنيد. مجموعه لابراتوار قاب نقاشي، براي اجراي قاب هاي دکوراتيو و مشاوره درباره نحوه چيدمان در دکوراسيون، آماده خدمت رساني و ارسال آن در صورت سفارش اينترتي و غير حضوري در اين راستا مي باشد.قاب عکس دکوراتيو يکي ديگه از محصولات لابراتوار چاپ عکس نورقائم هستش که شما ميتوانيد در هر ابعادي که بخواهيد سفارش بديد قاب عکس دکوراتيو داراي طرح هاي مختلفي هستش که شما ميتوانيد در هر ابعادي و حتي عکسهاي خودتون سفارش بديد

 

 

خريد قاب عکس ارزان

خريد قاب عکس ارزان شامل قاب عکس هاي pvc و فلزي در مجموعه لابراتوار قاب نقاشي علاوه بر کيفيت بالاي قاب عکس ها، به شما مناسب ترين و ارزان ترين قيمت ها را ارائه مي دهيم. شما مي توانيد قاب هاي منحصر به فرد را در ارزان ترين قيمت خريداري نماييد. ممکن است در برخي فروشگاه ها قاب هاي بي کيفيت را به بهانه قيمت ارزان به شما پيشنهاد دهند، در حالي که در فروشگاه لابراتوار قاب نقاشي، قيمت هاي ارزان براي قاب هاي با کيفيت به شما پيشنهاد مي شود. براي خريد قاب عکس ارزان از محصولات فروشگاه قاب نقاشي و يا سايت اينترنتي ما ديدن فرماييد. ارزان ترين طرح ها در بالاترين کيفيت در سايت قاب نقاشي موجود استاز آنجا که در ساخت يک قاب عکس هنري عوامل و اتفاقات مهمي نقش دارند لذا قيمت اين محصولات نيز در دامنه اي پر فراز و نشيب قرار دارد. مشتريان همواره به دنبال قاب هايي هستند که در کنار کيفيت و اصالت و زيبايي، قيمتي مقرون به صرفه و کاملا اقتصادي داشته باشند.

مرکز فروش قاب عکس در تهران

اگر ميخواهيد مرکز فروش قاب عکس در تهران بدونيد که کجا هستش ما فروشگاه قاب عکس نورقائم به شما معرفي ميکنم عکس يا لوح خاصي داريد که شما را به ياد برخي از عزيزترين لحظات زندگيتان مي اندازد؟ از قاب مناسب استفاده کنيد تا زيبايي و خاص بودن آن را دو چندان کنيد.

 يک قاب با طراحي خوب نه تنها زيبايي خاطراتي را که يک آيتم يادگاري يا عکس ثبت مي کند به نمايش مي گذارد، بلکه مي تواند ظاهر خانه شما را نيز بهبود بخشد. قاب عکس يک هنر تخصصي است که بايد توسط افراد مجرب و ماهر انجام شود. انتخاب يک قاب عکس مناسب براي تصاوير شما مهم است.اگر به دنبال مرکز فروش قاب عکس در تهران هستيد، به مکان مناسبي رسيده‌ايد. ما يک تيم حرفه اي هستيم که انواع مختلف قاب عکس را توليد و به بازار عرض مي کنيم. تيم ما در قاب‌بندي تقريباً هر چيزي مهارت دارد، شما مي توانيد قاب عکس هاي زيبا را در اندازه هاي مختلف از ما خريداري کنيد.

شما مي توانيد خريد اينترنتي قاب عکس را با ما تجربه کنيد. براي اينکه کارها سريع، مقرون به صرفه و راحت باشد، ما قاب هايي را در ?? اندازه استاندارد مي سازيم که هميشه در فروشگاه ما موجود است. هزاران قاب در مجموعه اي از رنگ ها و سبک ها آماده عرضه هستند.

 

تنها چيزي که براي شروع نياز داريم اثر هنري، عکس يا پوستر شماست. حتما آن را همراه خود بياوريد تا بتوانيم آن را اندازه گيري کنيم و بهترين قاب را متناسب با بودجه شما براي شما پيدا کنيم.

 

اگر اولين بار است که به فروشگاه ما اينترنتي و يا فيزيکي ما مي آييد، نگران نباشيد، آسان است. يکي از کارکنان ما شما را راهنمايي مي کند و همواره در طول خريد در خدمت شما خواهد بود تا شما را در اين فرآيند کمک کند.

 

سوالات متداول

  • چاپ عکس، براي قاب عکس در هر سايزي انجام ميشه ؟

بله چاپ عکس براي قاب عکس بخواهيد ما داريم

  • ويژگي قاب هاي پي وي سي (pvc) چيست؟

قاب‌هاي پي‌وي‌سي از جنس پلاستيک فشرده اند، اين قاب ها ضد خش و آب هستند و به آساني تميز مي‌شوند و قابليت رنگ و تغيير شکل نيز دارند. قيمت اين قاب‌ها نيز مناسب است

 

https://www.bitsdujour.com/profiles/BJE1wg

https://letterboxd.com/LaibaFinch4/

https://www.mapleprimes.com/users/LaibaFinch4

https://www.f6s.com/asha-riya92

https://www.intensedebate.com/people/LaibaFinch44

https://www.openleaing.com/u/ashariya-rhdce4/

https://gitlab.com/LaibaFinch4

https://qiita.com/LaibaFinch4

 

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 124 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:55

گل‌ها از قديم نقش پررنگي در رسم و رسومات ايراني داشتند و هنوز هم به هر مراسمي که نگاه کنيد، رد پايي از آن‌ها مي‌بينيد. خواستگاري يکي از مهم‌ترين مراسمي است که سبد گل در آن نقشي حياتي دارد! گاهي همين سبد گل خواستگاري شيک کليد باز شدن قلب عروس خانم به روي شما خواهد بود! بنابراين هنگام خريد سبد گل خواستگاري، بله‌برون و يا سبد گل عروسي بايد بسيار با دقت و سليقه عمل کنيد که کليد خوشبختي شما در ترکيب و چيدمان آن نهفته است.

دسته گل خواستگاري

 

با خريد دسته گل خواستگاري سليقه شما را به عروس خانم نشان مي دهد، پس آن را دست کم نگيريد و سعي کنيد دسته گل طبيعي زيبا و خاص انتخاب کنيد. زيبايي و اندازه سبد گل خواستگاري به عنوان نمادي از مهر و محبت و ميزان علاقه پسر به دختر تلقي مي شود و همواره خانواده داماد تلاش مي کند در انتخاب گل خواستگاري دقت نمايد و به نکات زير توجه کنند:

 

انتخاب گل هاي فصلي

برخي از گل‌ ها تنها مختص فصل خاصي هستند و انتخاب آن ها در گل خواستگاري بسيار خاص و لاکچري است و مي ‌تواند زيبايي خاصي را داشته‌ باشد. مثلا گل صد توماني، لاله و نرگس در فصل بهار، انواع گل رز در فصل تابستان، گل زنبق در فصل پاييز و گل نيلوفر در فصل زمستان پيدا مي‌ شوند.

 

خريد گل هاي تازه

تازه و شاداب بودن گل‌ ها تاثير بسيار زيادي در زيبايي گل خواستگاري دارد. بهتر است گل هاي طبيعي را در نزديک‌ ترين زمان به رفتن به خواستگاري تهيه کنيد تا شادابي خود را از دست ندهند. گل هاي خوشرنگ و تر و تازه که ورق هاي پلاسيده ندارند، براي سبد گلي که قرار است شما را به سمت سرنوشتتان ببرد برترين انتخاب هستند.

 

انواع سبد گل خواستگاري و نامزدي

خريد سبد گل پاپلي مناسب خواستگاري

سبد گل خواستگاري، سبد گل نامزدي ،سبد گل بله‌برون و سبد گل عروسي مهم‌ترين و به ‌يادماندني‌ترين گل‌هايي هستند که در تمام عمر خود خواهيد خريد. اگر مي‌خواهيد سبد گل شما به ياد ماندني باشد، از ترکيبي از گل‌هاي زيبا استفاده کنيد و به معنا و عطر و بوي آن‌ها توجه داشته باشيد. از نظر اندازه هم اکثر آقايون ترجيح مي‌دهند براي ابراز محبت خود سبد گل بزرگ و شيک براي عروس خانم تدارک ببينند.

رنگ مناسب گل خواستگاري

براي گل خواستگاري، گل هاي با رنگ هاي شاد را انتخاب کنيد. گل روز خواستگاري با رنگ هاي شاد و روشن مثل قرمز، سفيد، صورتي، نارنجي، بنفش و زرد بسيار چشم نواز و زيبا مي باشد. گل رز قرمز و صورتي، ميخک قرمز به همراه نرگس و ارکيده سفيد، نماد عشق و محبت بوده و اگر طراح گل با سليقه تمام از اين گل ها استفاده کند، انتخابتان عالي خواهد شد.

بهترين مدل‌هاي سبد گل ازدواج، بله برون و نامزدي لاکچري و شيک

انتخاب مدل سبد گل خواستگاري يکي از سختترين انتخاب‌هاي براي آقا داماد است. چرا که خانم‌ها به حدي به گل‌ اهميت مي‌دهند که حتي اگر پس از گذشت چندين سال از آن‌ها در مورد گل خواستگاري يا نامزي سوال شود، به راحتي پاسخ مي‌دهند و هرگز اين سبد گل ازدواج خود را فراموش نمي‌کنند. هر دسته گل خواستگاري يا نامزدي براي عروس‌ خانم‌ها، رازي در دل خود پنهان دارد که در نوع و اندازه گل‌ها تا نحوه چيدمان و حتي تقديم کردن آن نهفته است. پس مي‌بينيد که هيچ جايي براي اشتباه کردن نداريد! دسته گل خواستگاري لاکچري شما تا پايان عمر، نمادي از عشق، توجه، احترام و نشانه‌اي از جنتلمن بودن شما خواهد بود

ارکيده: اگر مي‌خواهيد سبد گل خواستگاري خاص و لاکچري را تهيه کنيد مي‌توانيد از گل ارکيده براي آن استفاده کنيد. اين گل به خاندان سلطنتي انگليس نسبت داده شده‌است. به همين سبب يکي از لوکس‌ترين و خاص‌ترين گل‌ها شناخته مي‌شود که خانم‌هاي علاقه‌ي بسيار زيادي به آن دارند.

منبع : https://chikav.ir/1401/05/23/buying-bouquets-and-flower-baskets/

https://500px.com/p/marriotkeziah3?view=photos
https://logopond.com/MarriotKeziah3/profile/566584/?filter=&page=
https://qiita.com/MarriotKeziah3
https://8tracks.com/marriotkeziah3
https://www.authorstream.com/MarriotKeziah3/
https://audiomack.com/marriotkeziah3
https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000ACwKx?language=en_US
https://list.ly/marriotkeziah3/lists
https://www.bitsdujour.com/profiles/CE4wZ5
https://letterboxd.com/MarriotKeziah3/
https://www.mapleprimes.com/users/MarriotKeziah3
کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 135 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:57

نرخ کليک (CTR) چيست؟

در بازاريابي آنلاين، نرخ کليک يا به اختصار CTR، يک شکل کليدي است که رابطه بين تعداد نمايش‌ها و تعداد کليک‌ها بر روي يک رسانه تبليغاتي يا يک لينک را توصيف مي‌کند.

 

هر چه CTR بيشتر باشد، کاربران بيشتري روي يک تبليغ يا لينک کليک مي کنند. CTR در SERP ها نقش مهمي در بهينه سازي موتورهاي جستجو دارد.

 

چه عبارتي را مي توان از CTR به دست آورد؟

 

نرخ کليک يک معيار مهم است که مي تواند براي اندازه گيري عملکرد استفاده شود. بين دو کاربرد متفاوت تمايز قائل شد

 

            CTR در بازاريابي آنلاين: نرخ کليک نشان مي دهد که چند بار بر روي يک تبليغ يا پيوند نسبت به تعداد نمايش ها کليک مي شود. اگر نرخ کليک روي يک تبليغ (نرخ کليک روي لينک خبرنامه در ايميل مارکتينگ) بالا باشد، مي توان فرض کرد که تبليغ محبوب است يا موضوع در خبرنامه جذاب است. سپس CTR بايد در رابطه با تبديل ها تنظيم شود.

 در تجارت الکترونيک، CTR به تنهايي مرتبط نيست، بايد در رابطه با سرنخ ها يا فروش هايي که يک فروشگاه از طريق صفحه فرود ايجاد مي کند، قرار گيرد.

            CTR در بهينه سازي موتورهاي جستجو: نرخ کليک روي يک قطعه در نتايج جستجو در نتايج موتورهاي جستجو مانند گوگل، بينگ يا ياهو براي سئو مرتبط است.

 هرچه CTR بيشتر باشد، احتمالاً قطعه بهينه‌سازي بهتري خواهد داشت. با اين حال، اگر بسياري از کاربران از صفحه فرود به نتايج جستجو برگردند، اين منجر به نرخ پرش بالا مي شود - مشابه CTA.

 

مقادير براي نرخ کليک بالا چيست؟

 

هيچ تعريف واحدي از آنچه که CTR متوسط ??را تشکيل مي دهد وجود ندارد. در سئو با مهدي نجاري مقادير کاملاً متفاوت است. اين تعريف يکنواخت است که تعداد نمايش ها بر تعداد کليک ها تقسيم مي شود تا CTR تعيين شود.

 

  1. نرخ کليک براي تبليغات نمايشي: CTR براي تبليغات کلاسيک در بخش نمايش حدود 0.1 درصد است. اين بدان معني است که تنها هر 1000 امين نمايش منجر به يک کليک مي شود.
  2. نرخ کليک براي تبليغات گوگل: با 0.35 درصد، نرخ کليک براي تبليغات گوگل کمي بيشتر از بنرهاي تبليغاتي کلاسيک شبکه هاي بزرگ است. دليل اين امر بدون شک اين است که Google Ads در وب سايت هاي کوچکتر و خاص نيز نمايش داده مي شود و تبليغات گوگل در درجه اول بر اساس زمينه نمايش داده مي شود. تبليغات گوگل که مبتني بر کلمات کليدي هستند و در نتايج جستجو نمايش داده مي شوند، به دليل نزديکي متني تبليغات به عبارت جستجو، مي توانند نرخ کليک بالاتري نسبت به تبليغات معمولي داشته باشند.
  3. نرخ کليک براي تبليغات فيس بوک: طبق WordStream، ميانگين نرخ کليک براي تبليغات فيس بوک 0.9 درصد است - و بنابراين به طور قابل توجهي بيشتر از تبليغات نمايش عمومي يا تبليغات گوگل است.
  4. نرخ کليک در بازاريابي ايميلي: نرخ باز شدن يا کليک در خبرنامه به ارزش هاي خاص صنعت بستگي دارد. به عنوان يک قانون کلي، نرخ باز 30 درصد و نرخ کليک 10 درصد نشان دهنده يک CTR خوب است.

 

اهميت CTR در بازاريابي آنلاين چيست؟

 

هرکسي که يک کمپين بازاريابي پولي در گوگل ادز براي کلمات کليدي خاص راه‌اندازي کند، از CTR به عنوان يک کليد مهم استفاده مي‌کند. اگر نسبت بين نمايش و کليک بالا باشد، به نظر مي‌رسد که آگهي به خوبي توسط کاربران مورد استقبال قرار مي‌گيرد و سپس قطعه به‌طور مناسب بهينه‌سازي مي‌شود.

 همين امر در مورد بازاريابي ايميلي نيز صدق مي کند: با کمک شاخص عملکرد CTR، جذابيت يک خبرنامه براي گروه هدف قابل اندازه گيري است.

 

با اين حال، CTR هميشه بايد در رابطه با نرخ تبديل مشاهده شود که مربوط به فروشگاه‌هاي آنلاين يا وب‌سايت‌هاي وابسته است.

بنابراين اگر حدود 100 کاربر براي 10000 نمايش روي تبليغ کليک کنند، نرخ کليک 1 درصد است. با اين حال، اگر تنها 2 نفر از اين 100 کاربر يک تراکنش را انجام دهند و به فروش يا سرنخ تاييد شده منجر شوند، CTR تنها 0.02 درصد است. اين مقدار بايد با هزينه هر کليک (CPC) و اهداف اعلام شده شرکت مقايسه شود.

 

اهميت CTR براي بهينه سازي موتورهاي جستجو چيست؟

 

نرخ کليک نه تنها در بازاريابي آنلاين و محتوا، بلکه براي بهينه سازي موتورهاي جستجو نيز مرتبط است. نرخ کليک يک شکل کليدي است که نشان مي دهد آيا يک نتيجه ارگانيک در مقايسه با موقعيت آن در نتايج جستجو به خوبي يا ضعيف کليک شده است.

 

با اين حال، نرخ کليک نيز بايد در اينجا در رابطه با نرخ پرش و زمان در سايت ديده شود. به عنوان مثال، اگر قطعه چيزي متفاوت از آنچه صفحه فرود مي تواند ارائه دهد، وعده دهد، بازديدکنندگان وب سايت به سرعت به نتايج جستجو برمي گردند و بنابراين از نرخ پرش بالاتر، زمان کم در سايت و در نتيجه سيگنال هاي منفي کاربر اطمينان حاصل مي کنند.

 

 

چگونه مي توان CTR را در SEO يا SEA بهينه کرد؟

 

            سئو: گزينه هايي براي بهينه سازي CTR هاي SERP شامل تغيير توضيحات متا يا يکپارچه سازي ريچ اسنيپت ها است. علاوه بر اين، دقت قطعه را مي توان با محتواي صفحه فرود تنظيم کرد.

            SEA: يک کمپين در بازاريابي آنلاين را مي توان با در نظر گرفتن CTR بهينه کرد. اگر نرخ کليک کمتر از انتظارات (استاندارد) باشد، هدف گذاري براي تبليغ را مي توان تنظيم کرد يا آگهي يا بنر را مي توان تغيير مکان داد.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11240481

https://independent.academia.edu/PasteJerin79

http://edu.fudanedu.uk/user/lacyraley2/

http://fudanedu.uk/user/lacyraley2/

http://ict-edu.uk/user/lacyraley2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=7747c430-cd70-4bd1-9980-c1f137b7727c

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=http://kabodseo.ir

http://entrance-exam.net/forum/members/lacyraley2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:LacyRaley2

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 275 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:54

مقايسه لامپ هاي رشته اي و متال هاليد و فلوروسنت با لامپ ال اي دي

 

لامپ هاي رشته اي:

 

نور لامپ هاي رشته اي گرم و يکنواخت است و شباهت زيادي به نور طبيعي دارد و به همين دليل بهترين نور مصنوعي است.

اين لامپ ها از نظر بازده تبديل الکتريسيته اقتصادي نيستند و کمتر از ?? انرژي دريافتي را به نور تبديل مي کنند. برخي کشورها مانند استراليا اين لامپ ها را با لامپ هاي کارآمدتري جايگزين کرده اند.

لامپ هاي فلورسنت جيوه و کم مصرف:

 

اين لامپ هاي فيلامنت گران تر هستند؛ اما آنها زندگي طولاني تري نسبت به آنها دارند. اين نوع لامپ ها کمتر از لامپ هاي رشته اي مصرف مي کنند، اما معايب زيادي نيز دارند. مهم ترين نقطه ضعف اين لامپ ها خطر سلامت انسان است. اشعه ماوراي بنفش و جيوه در اين لامپ ها براي سلامتي انسان بسيار مضر است.

 

لامپ هاي بخار جيوه:

 

کارايي نوراني خوب و زندگي خدماتي خوب از مهم ترين ويژگي هاي اين لامپ ها هستند. با توجه به رنگ مناسب نور، اين لامپ ها براي تأمين روشنايي خارجي مانند پارک ها، پياده روها، و روشنايي براي غرفه هاي کارخانه مناسب هستند.

از سوي ديگر به دليل خطراتي که بخار جيوه براي محيط زيست دارد، توليد اين نوع لامپ ها در کشورهاي عضو اتحاديه اروپا ممنوع شده است. از سوي ديگر از دست دادن انرژي اين لامپ ها بسيار زياد است. يعني دوران استفاده از اين لامپ ها براي ارائه روشنايي به پايان مي رسد.

لامپ هاي بخار سديم:

 

در لامپ هاي بخار سديم، گازي که تخليه الکتريکي در آن رخ مي دهد، بخار سديم است. در نتيجه نور اين لامپ ها در محدوده نور زرد قرار دارد.

اين لامپ ها عمر خدماتي طولاني و خروجي نور بسيار بالايي دارند، اما به دليل ناکافي بودن رنگ نور و درصد بازتاب نامساعد رنگ، اين لامپ ها عمدتاً در محيط هايي مانند اسکله ها، بنادر و جاده هاي شهري مورد استفاده قرار مي گيرند. اما به دليل اينکه شاخص توليد مثل رنگ اين لامپ ها بسيار کم است، استفاده از اين لامپ ها براي مکان هايي که مردم براي مدت طولاني در آن ها حرکت مي کنند، مانند پياده رو، مراکز خريد شهري، پارک ها و غيره مناسب نيست.

 

لامپ هاي فلزي يد:

 

لامپ هاي فلزي يد مشابه بخار جيوه هستند، با اين تفاوت که به آن مقدار کمي نمک هالوژن اضافه شد که کيفيت رنگ آن ها را افزايش داد و از سوي ديگر انتشار نور آن ها را افزايش داد و امروزه به سرعت در حال جايگزيني با لامپ هاي ديگر است انواع مختلفي از لامپ ها وجود دارد. اين نوع لامپ ها در محدوده ?? تا ?? وات توليد مي شوند و در کارخانه هاي روشنايي و روشنايي داخل سالن استفاده مي شوند و همچنين در جاده هاي شهري و ورزشگاه هاي ورزشي، مناطق بسيار بزرگ و غيره لامپ يد فلزي داراي دو حباب است، حباب بيرون از انتشار اشعه فرابنفش جلوگيري مي کند، و در صورت شکستن،  استفاده از لامپ بسيار خطرناک است و مي تواند باعث آسيب جدي به چشم و پوست انسان شود.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210741

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690552.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna625

http://edu.fudanedu.uk/user/travisroisin4/

http://fudanedu.uk/user/travisroisin4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/travisroisin4/

http://ict-edu.uk/user/travisroisin4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=151beb63-fc66-45cd-96fd-9d7234ede3cb

http://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://forok.shop

http://entrance-exam.net/forum/members/travisroisin4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:TravisRoisin4

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:19

تخليه چاه براي چه مواردي استفاده مي شود

 

تخليه چاه زماني انجام مي شود که شما يک ساختمان قديمي داشته باشيد  چاه بازکني شرق تهران که داخل آن چاه باشد آن چاه پرشده باشد لذا براي جلوگيري از ايجاد هرگونه مشکل نياز به تخليه چاه مورد نظر داريد.همچنين زود تبليغ کردن در اين مورد ميتواند از هزينه هاي اضافي آن جلوگيري کند.و همچنين براي اينکه چاه تان دير تر پر شود نياز است که يکسري موارد را رعايت کنيد و اين نکته را هم در نظر داشته باشيد که در بعضي از موارد ممکن است که شما ببينيد که خيلي زود چاه فاظلاب تان پر شده است اين به دليل نشتي چاه و نشست زمين مي تواند باشد.

 

قيمت تخليه چاه

 

قيمت هاي مختلفي براي تخليه چاه وجود دارد در شرکت ما اين قيمت ها مقرون به صرفه است. همچنين قيمت تخليه چاه بستگي به نوع شرکت ،قديمي و جديد بودن و همچنين استفاده از تجهيزات جديد و يا قديمي و همچنين استفاده از نيروي مجرب و آموزش ديده قيمت تخليه چاه را تعيين مي کند . چاه بازکن  تخليه چاه شمال تهران مثلا قيمت تخليه چاه شمال تهران با جنوب تهران متفاوت است.اين نکته را هم در نظر بگيريد که سازمان هاي نظارتي قيمت مصوب خودشان را به شرکت ها اعلام مي کنند و شرکت ها مجبورند از آنها اطاعت کنند و اگر شرکتي فراتر از حد تعيين شده قيمت گذاري کند با برخورد تعضيرات مواجه خواهد شد

 

انواع تخليه چاه در شمال تهران

 

مهم ترين تفاوتي که بين شرکت هاي تخليه چاه در شمال تهران با جنوب تهران وجود دارد استفاده کردن از تجهيزات مدرن و بروز در شمال تهران است که اين امر در جنوب تهران بسيار نادر است. هر چه تجهيزات و نيروي انساني در يک شرکتي بهتر باشد امکان تخليه چاه با کيفيت و سرعت بيشتري انجام مي شود. لوله بازکن تخليه چاه غرب تهران البته قيمت شرکت هايي که اين سرويس دهي را انجام ميدهندبسيار باهم متفاوت است.بعضي از شرکت ها به صورت مکانيزه و نيم مکانيزه اين کار را انجام ميدهند.

 

تخليه چاه مکانيزه چيست و چگونه است؟

 

معمولا تجربه ثابت کرده که شرکت هايي که اين کار را انجام ميدهند به صورت باکيفيت تري اين کار انجام مي شود. زيرا آنها از تجهيزات و خدمات با کيفيت تري استفاده مي کنند تخيله چاه شمال تهران به همين دليل قيمت آنها نيز نسبت به جاهي ديگه بالا است. در اين بين متاسفانه شرکت هاي تخليه چاه اي هم هستند که به دروع مي گويند که ما از تجهيزات مدرن و مکانيزه استفاده مي کنيم اما تجهيزات آنها بسيار فرسوده و قديمي است پس مراقب باشيد تا گول اين گونه شرکت هارا نخوريد و سرمايه خود را از دست ندهيد.

 

چه عواملي ممکن است بر پر شدن يک چاه تاثير بگذارد؟

 

به طور کلي جنس چاه و جنس زمين، قطر چاه، عمق چاه،ومتراژ انبار چاه در پر شدن چاه دخيل اند.گاهي ممکن است به دليل ساخت و ساز و افزايش تبغاتو استفاده از يک چاه مشترک براي همه ي طبقات وعدم استفاده از يک چاه جديد همه ممکن اند از عوامل نشست چاه و پرشدن ان با شند. بنابراين، دستورالعمل هاي زير ضروري است چاه بازکني شرق تهران و مي تواند به صورت محلي يا منطقه اي براي موفقيت در انتخاب محل چاه اعمال شود .مناطق کم ارتفاع در مقايسه با نواحي شيب‌دار و ارتفاعات براي غرق شدن چاه‌ها مطلوب‌تر هستند، زيرا آب‌هاي زيرزميني در جهت شيب نزولي جريان دارند.

 

پوشش گياهي در جايي رشد مي کند که آب هاي زيرزميني در اعماق کم موجود باشد. بنابراين، وجود پوشش گياهي ضخيم نشان دهنده ذخيره بزرگ آب زيرزميني در عمق کم است. با اين حال، وجود پوشش گياهي مانند گياهان بياباني نشان دهنده کمبود آب زيرزميني در اعماق کم است، زيرا آنها آب را از سطح زيرين جذب مي کنند و آن را در برگ ها و ساقه هاي گوشتي ضخيم خود ذخيره مي کنند.

 

مناطقي که شامل خاک ضخيم يا پوشش آبرفتي و سنگ‌هاي هوازده، شکسته، درزدار و گسل‌شده هستند، نشان‌دهنده ذخيره‌سازي خوب آب‌هاي زيرزميني هستند، زيرا از نفوذ تغذيه آب‌هاي زيرزميني پشتيباني مي‌کنند. با اين حال، خاک هاي ريزدانه مانند خاک رس نمي توانند از نفوذ آب هاي زيرزميني پشتيباني کنند. علاوه بر اين، آنها نمي توانند آب را از جايي به مکان ديگر منتقل کنند و به دليل رکود، آب زيرزميني شور دارند. خاک هاي درشت دانه آب را منتقل مي کنند و از اين رو آب قابل شرب است. مناطق صخره اي طاس فاقد چنين شرايط مساعدي هستند زيرا اجازه نفوذ آب را نمي دهند. بنابراين، اين سنگ ها نشان دهنده کمبود آب زيرزميني است.

 

آب هاي سطحي مانند مخازن، حوضچه ها، درياچه ها، نهرها، مخازن و رودخانه ها به عنوان منابع تغذيه نواحي مجاور عمل مي کنند. بنابراين، اگر چاه ها را در داخل و اطراف مناطق آب هاي سطحي غرق کنيم، چاه ها مي توانند آب کافي توليد کنند.

 

بررسي چاه هاي موجود در مجاورت محل چاه هاي پيشنهادي با توجه به پوشش خاک، انواع سنگ (سنگ سخت يا سنگ نرم) و شرايط ساختاري آنها (شکستگي، درزه، گسل و ...) عمق تا سطح آب و عملکرد چاه مي باشد. براي داشتن تصويري واضح از شرايط هيدروژئولوژيکي يک منطقه ضروري است.

 

تخليه چاه شمال تهران

 

اسکن شرايط هيدروژئولوژيکي زيرسطحي مانند عمق زون خاک، ناحيه هوازده، ناحيه شکسته/درزدار و ناحيه شکسته نشده از سطح زمين ضروري است. از اين بررسي ها مي توان عمق ناحيه اشباع و کيفيت آب (شور يا غير شور) را ارزيابي کرد. چنين بررسي هايي بايد در تابستان انجام شود تا از عمق واقعي منطقه اشباع مطلع شود. اين منطقه عموماً در تابستان عميق و در ساير فصول کم عمق است. اگر بررسي‌ها را در فصل‌هايي غير از تابستان انجام دهيم، ممکن است شرايط آب در تابستان کاهش يا خشکي داشته باشد، زيرا عمق کم ناحيه اشباع مشاهده شده از فصول باقي‌مانده مي‌تواند کاهش يابد.

 

اگر دو چاه در يک زمين کم و بيش دشت نزديک به يکديگر قرار گيرند، به دليل تداخل چاه، زماني که هر دو چاه به طور همزمان پمپاژ مي شوند، به خصوص در تابستان، منبع آب مي تواند به شدت تحت تأثير قرار گيرد. اين به اين دليل است که آب يک چاه کم عمق نسبت به آب چاه عميق مي تواند به سرعت تخليه يا خشک شود. بنابراين، حفظ فاصله 150-300 متر در مناطق آبرفتي و 75-150 متر در مناطق سنگي بين دو چاه مهم است.

 

سطح آب در هر منطقه مي تواند در تابستان به دليل عدم تغذيه نفوذي کاهش يابد يا خشک شود. اما کاهش سطح آب در ارتفاعات نسبت به مناطق کم ارتفاع همان محل به دليل پمپاژ زياد چاه ها در اراضي کم ارتفاع مي تواند سريع باشد که گاه بدون توجه به فاصله چاه ها منجر به خشک شدن چاه مي شود. بين آنها. اين شرايط مي تواند به سطوح هشدار دهنده برسد، جايي که آپارتمان ها بيشتر به دليل بهره برداري بيش از حد هستند.

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 141 تاريخ : جمعه 28 مرداد 1401 ساعت: 14:45

تخليه چاه براي چه مواردي استفاده مي شود

 

تخليه چاه زماني انجام مي شود که شما يک ساختمان قديمي داشته باشيد  چاه بازکني شرق تهران که داخل آن چاه باشد آن چاه پرشده باشد لذا براي جلوگيري از ايجاد هرگونه مشکل نياز به تخليه چاه مورد نظر داريد.همچنين زود تبليغ کردن در اين مورد ميتواند از هزينه هاي اضافي آن جلوگيري کند.و همچنين براي اينکه چاه تان دير تر پر شود نياز است که يکسري موارد را رعايت کنيد و اين نکته را هم در نظر داشته باشيد که در بعضي از موارد ممکن است که شما ببينيد که خيلي زود چاه فاظلاب تان پر شده است اين به دليل نشتي چاه و نشست زمين مي تواند باشد.

 

قيمت تخليه چاه

 

قيمت هاي مختلفي براي تخليه چاه وجود دارد در شرکت ما اين قيمت ها مقرون به صرفه است. همچنين قيمت تخليه چاه بستگي به نوع شرکت ،قديمي و جديد بودن و همچنين استفاده از تجهيزات جديد و يا قديمي و همچنين استفاده از نيروي مجرب و آموزش ديده قيمت تخليه چاه را تعيين مي کند . چاه بازکن  تخليه چاه شمال تهران مثلا قيمت تخليه چاه شمال تهران با جنوب تهران متفاوت است.اين نکته را هم در نظر بگيريد که سازمان هاي نظارتي قيمت مصوب خودشان را به شرکت ها اعلام مي کنند و شرکت ها مجبورند از آنها اطاعت کنند و اگر شرکتي فراتر از حد تعيين شده قيمت گذاري کند با برخورد تعضيرات مواجه خواهد شد

 

انواع تخليه چاه در شمال تهران

 

مهم ترين تفاوتي که بين شرکت هاي تخليه چاه در شمال تهران با جنوب تهران وجود دارد استفاده کردن از تجهيزات مدرن و بروز در شمال تهران است که اين امر در جنوب تهران بسيار نادر است. هر چه تجهيزات و نيروي انساني در يک شرکتي بهتر باشد امکان تخليه چاه با کيفيت و سرعت بيشتري انجام مي شود. لوله بازکن تخليه چاه غرب تهران البته قيمت شرکت هايي که اين سرويس دهي را انجام ميدهندبسيار باهم متفاوت است.بعضي از شرکت ها به صورت مکانيزه و نيم مکانيزه اين کار را انجام ميدهند.

 

تخليه چاه مکانيزه چيست و چگونه است؟

 

معمولا تجربه ثابت کرده که شرکت هايي که اين کار را انجام ميدهند به صورت باکيفيت تري اين کار انجام مي شود. زيرا آنها از تجهيزات و خدمات با کيفيت تري استفاده مي کنند تخيله چاه شمال تهران به همين دليل قيمت آنها نيز نسبت به جاهي ديگه بالا است. در اين بين متاسفانه شرکت هاي تخليه چاه اي هم هستند که به دروع مي گويند که ما از تجهيزات مدرن و مکانيزه استفاده مي کنيم اما تجهيزات آنها بسيار فرسوده و قديمي است پس مراقب باشيد تا گول اين گونه شرکت هارا نخوريد و سرمايه خود را از دست ندهيد.

 

چه عواملي ممکن است بر پر شدن يک چاه تاثير بگذارد؟

 

به طور کلي جنس چاه و جنس زمين، قطر چاه، عمق چاه،ومتراژ انبار چاه در پر شدن چاه دخيل اند.گاهي ممکن است به دليل ساخت و ساز و افزايش تبغاتو استفاده از يک چاه مشترک براي همه ي طبقات وعدم استفاده از يک چاه جديد همه ممکن اند از عوامل نشست چاه و پرشدن ان با شند. بنابراين، دستورالعمل هاي زير ضروري است چاه بازکني شرق تهران و مي تواند به صورت محلي يا منطقه اي براي موفقيت در انتخاب محل چاه اعمال شود .مناطق کم ارتفاع در مقايسه با نواحي شيب‌دار و ارتفاعات براي غرق شدن چاه‌ها مطلوب‌تر هستند، زيرا آب‌هاي زيرزميني در جهت شيب نزولي جريان دارند.

 

پوشش گياهي در جايي رشد مي کند که آب هاي زيرزميني در اعماق کم موجود باشد. بنابراين، وجود پوشش گياهي ضخيم نشان دهنده ذخيره بزرگ آب زيرزميني در عمق کم است. با اين حال، وجود پوشش گياهي مانند گياهان بياباني نشان دهنده کمبود آب زيرزميني در اعماق کم است، زيرا آنها آب را از سطح زيرين جذب مي کنند و آن را در برگ ها و ساقه هاي گوشتي ضخيم خود ذخيره مي کنند.

 

مناطقي که شامل خاک ضخيم يا پوشش آبرفتي و سنگ‌هاي هوازده، شکسته، درزدار و گسل‌شده هستند، نشان‌دهنده ذخيره‌سازي خوب آب‌هاي زيرزميني هستند، زيرا از نفوذ تغذيه آب‌هاي زيرزميني پشتيباني مي‌کنند. با اين حال، خاک هاي ريزدانه مانند خاک رس نمي توانند از نفوذ آب هاي زيرزميني پشتيباني کنند. علاوه بر اين، آنها نمي توانند آب را از جايي به مکان ديگر منتقل کنند و به دليل رکود، آب زيرزميني شور دارند. خاک هاي درشت دانه آب را منتقل مي کنند و از اين رو آب قابل شرب است. مناطق صخره اي طاس فاقد چنين شرايط مساعدي هستند زيرا اجازه نفوذ آب را نمي دهند. بنابراين، اين سنگ ها نشان دهنده کمبود آب زيرزميني است.

 

آب هاي سطحي مانند مخازن، حوضچه ها، درياچه ها، نهرها، مخازن و رودخانه ها به عنوان منابع تغذيه نواحي مجاور عمل مي کنند. بنابراين، اگر چاه ها را در داخل و اطراف مناطق آب هاي سطحي غرق کنيم، چاه ها مي توانند آب کافي توليد کنند.

 

بررسي چاه هاي موجود در مجاورت محل چاه هاي پيشنهادي با توجه به پوشش خاک، انواع سنگ (سنگ سخت يا سنگ نرم) و شرايط ساختاري آنها (شکستگي، درزه، گسل و ...) عمق تا سطح آب و عملکرد چاه مي باشد. براي داشتن تصويري واضح از شرايط هيدروژئولوژيکي يک منطقه ضروري است.

 

تخليه چاه شمال تهران

 

اسکن شرايط هيدروژئولوژيکي زيرسطحي مانند عمق زون خاک، ناحيه هوازده، ناحيه شکسته/درزدار و ناحيه شکسته نشده از سطح زمين ضروري است. از اين بررسي ها مي توان عمق ناحيه اشباع و کيفيت آب (شور يا غير شور) را ارزيابي کرد. چنين بررسي هايي بايد در تابستان انجام شود تا از عمق واقعي منطقه اشباع مطلع شود. اين منطقه عموماً در تابستان عميق و در ساير فصول کم عمق است. اگر بررسي‌ها را در فصل‌هايي غير از تابستان انجام دهيم، ممکن است شرايط آب در تابستان کاهش يا خشکي داشته باشد، زيرا عمق کم ناحيه اشباع مشاهده شده از فصول باقي‌مانده مي‌تواند کاهش يابد.

 

اگر دو چاه در يک زمين کم و بيش دشت نزديک به يکديگر قرار گيرند، به دليل تداخل چاه، زماني که هر دو چاه به طور همزمان پمپاژ مي شوند، به خصوص در تابستان، منبع آب مي تواند به شدت تحت تأثير قرار گيرد. اين به اين دليل است که آب يک چاه کم عمق نسبت به آب چاه عميق مي تواند به سرعت تخليه يا خشک شود. بنابراين، حفظ فاصله 150-300 متر در مناطق آبرفتي و 75-150 متر در مناطق سنگي بين دو چاه مهم است.

 

سطح آب در هر منطقه مي تواند در تابستان به دليل عدم تغذيه نفوذي کاهش يابد يا خشک شود. اما کاهش سطح آب در ارتفاعات نسبت به مناطق کم ارتفاع همان محل به دليل پمپاژ زياد چاه ها در اراضي کم ارتفاع مي تواند سريع باشد که گاه بدون توجه به فاصله چاه ها منجر به خشک شدن چاه مي شود. بين آنها. اين شرايط مي تواند به سطوح هشدار دهنده برسد، جايي که آپارتمان ها بيشتر به دليل بهره برداري بيش از حد هستند.

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 142 تاريخ : جمعه 28 مرداد 1401 ساعت: 11:31

 معماري سايت و عوامل موفقيت موتور جستجو

گروه اصلي بعدي در جدول تناوبي عوامل سئو سايت در وردپرس، معماري سايت است. نقش مهمي در اثربخشي سئو دارد. اين عوامل بر قابليت يافتن و قابليت استفاده سايت شما تأثير مي گذارد.

معماري خوب باعث مي‌شود که موتورهاي جستجو و کاربران به محتوا دسترسي داشته باشند و مسيريابي کنند. هنگام توسعه يا ارزيابي سايت خود، فاکتورهاي معماري زير را در نظر بگيريد.

خزيدن

موتورهاي جستجو از نرم‌افزار خزنده وب استفاده مي‌کنند - گوگل به نام Googlebot و Bing به نام Bingbot مي‌توانند صفحات سايت شما را بخوانند و کپي‌هايي از آن‌ها را در يک فهرست قابل جستجو جمع‌آوري کنند.

هنگامي که جستجوگران يک پرس و جو را وارد مي کنند، موتور جستجو فهرست آن را اسکن مي کند تا صفحات مربوطه را فيلتر و رتبه بندي کند. اگر سايت شما قابل خزيدن نباشد، در فهرست قرار نمي گيرد و بنابراين در نتايج جستجو قابل مشاهده نخواهد بود.

اکثر سايت ها با مشکلات خزيدن جدي مواجه نمي شوند. با اين حال، هنوز بايد از عواملي که مي توانند اين روند را تسهيل يا مانع شوند، آگاه باشيد.

پيوند داخلي نامناسب، سرعت بارگذاري پايين صفحه، خطاهاي URL،سئو سايت دايناميک، درخواست‌هاي دسترسي کاربر، مسدود کردن موتورهاي جستجو با مقدار noindex و نمايش خزنده‌هاي وب چيزي متفاوت از آنچه به کاربران نشان مي‌دهيد، همگي مي‌توانند به طور ناخواسته مانع از ظاهر شدن سايت شما در نتايج جستجو شوند.

[نکته حرفه اي]

يک طراحي وب سايت اطلاعات موثر و سيستم ناوبري مربوطه در واقع نتايج جستجوي وب و نتايج جستجوي سايت را دقيق تر مي کند. - Shari Thurow، نويسنده و بنيانگذار و مدير SEO در Omni Marketing Interactive.

اکنون که Googlebot از Chrome 74 پشتيباني مي کند، برنامه هاي جاوا اسکريپت بيشتري مي توانند توسط Google خزيده شوند. اما، Detlef Johnson، کارشناس SEO for Developers در Search Engine Land، خاطرنشان مي‌کند: «به‌روزرساني Chromium براي Googlebot فقط براي Google مرتبط است. موتورهاي جستجوي ديگري نيز وجود دارند که مي‌خواهيد در آنها عملکرد خوبي داشته باشيد، و آينده ممکن است در هر نقطه‌اي جدول را در گوگل تغيير دهد، مانند زمان‌هايي که در AltaVista زماني که Google آمد، جدول را تغيير داد.

از نظر خزيدن، حتي در حالي که گوگل اکنون مي‌تواند لينک‌هاي جاوا اسکريپت را بخزد، شما همچنان بهتر است تا حد امکان به HTML ساده براي مهم‌ترين کد وب‌سايت خود، که البته شامل ناوبري است، پايبند باشيد، بنابراين خزنده‌ها مي تواند تمام صفحات شما را کشف کند.

برعکس، اقداماتي وجود دارد که مي توانيد براي استفاده حداکثري از «بودجه خزيدن» خود (مقدار منابعي که يک موتور جستجو براي خزيدن صفحات شما صرف مي کند) انجام دهيد.

 استفاده از robots.txt، گفتن به موتورهاي جستجو براي خزيدن صفحات با پارامترهاي URL خاص و تأييد اينکه همه پيوندهاي شما به درستي کار مي کنند، مي تواند به بهبود کارايي خزيدن کمک کند. تميز نگه داشتن نقشه هاي سايت HTML و XML به روز نيز مي تواند خزيدن سايت شما را براي موتورهاي جستجو آسان تر کند.

موبايل

سازگاري با موبايل فقط به اين معني نيست که سايت شما در تلفن ها و تبلت ها قابل مشاهده است، بلکه به اين معني است که سايت شما براي افرادي ساخته شده است که صاحب آن دستگاه ها هستند – و آنها بايد بتوانند به هر چيزي که کاربران دسکتاپ مي توانند دسترسي داشته باشند دسترسي داشته باشند.

شرکت طراحي سايت شما بايد با دستگاهي که در آن مشاهده مي شود سازگار شود.

اکثر جستجوها از دستگاه هاي تلفن همراه منشا مي گيرند و موتورهاي جستجو نحوه فهرست بندي خود را براي پاسخ به اين روند تنظيم کرده اند. در ماه مارس 2018، گوگل به طور گسترده شروع به پياده سازي فهرست سازي موبايل اول کرد که در آن از نسخه موبايل وب به عنوان فهرست اصلي موتور جستجوي خود استفاده مي کند.

بسياري از سيستم‌هاي مديريت محتوا از نسخه‌هاي موبايلي وب‌سايت‌ها پشتيباني مي‌کنند، اما داشتن يک سايت تلفن همراه کافي نيست: مراقب باشيد از اشتباهات رايج از جمله، اما نه محدود به، تغيير مسيرهاي معيوب، سرعت بارگذاري آهسته، اندازه‌هاي فونت نامناسب، عناصر لمسي بسيار نزديک به يکديگر جلوگيري کنيد. و بينابيني که کاربران را از دسترسي به آنچه که براي آن آمده اند باز مي دارد. بسياري از اين ملاحظات در تجربه کاربري شما نقش دارند که براي سازگاري با موبايل ضروري است.

برخي از ناشران نيز يک اپليکيشن موبايل ارائه مي دهند. اگر اين شامل برند شما مي‌شود، از فهرست‌بندي و پيوند برنامه‌ها استفاده کنيد تا کاربران بتوانند روي نتيجه جستجوي شما کليک کنند و محتواي درون برنامه را مشاهده کنند. صفحات موبايل تسريع شده Google (AMP) همچنين مي تواند براي ارائه سريع محتواي شما به کاربران تلفن همراه پياده سازي شود.

جستجوي موبايل

تکراري

پاتريک استوکس، متخصص سئو در IBM، طي يک سخنراني Insights در SMX Advanced گفت: «محتواي تکراري همه جا وجود دارد». شما فقط مي خواهيد يک نسخه از يک صفحه در دسترس موتورهاي جستجو باشد. اينجا جايي است که canocialization وارد مي شود.

اگر علامت نزنيد، محتواي تکراري ممکن است تشخيص اينکه کدام صفحه را بايد براي يک پرس و جو بازگرداند، براي موتورهاي جستجو دشوارتر کند. همچنين مي تواند منجر به پيوند افراد به نسخه هاي مختلف يک صفحه شود.

اين امر ارزش آن پيوندها را کاهش مي دهد - معياري از اعتماد و اعتبار - و تصويري نادرست از ارزش و مرتبط بودن يک صفحه براي جستجوگران ارائه مي دهد.

Stox با توضيح اينکه الگوريتم‌هاي جستجو در صورت مواجهه با محتواي تکراري چه کاري انجام مي‌دهند، گفت: «در ذهن Google، آنها سعي مي‌کنند با تا کردن صفحات به هم به افراد کمک کنند. «همه اين نسخه‌هاي مختلف يکي مي‌شوند. همه سيگنال ها در آن يک صفحه ادغام مي شوند. آنها در واقع سعي مي کنند با انجام اين کار به ما کمک کنند."

شايد راحت باشد که بدانيد موتورهاي جستجو سعي مي کنند موارد متعارف را براي شما پيدا کنند، اما زماني که موفقيت مشتري يا برند شما به بهينه سازي براي جستجو بستگي دارد، استفاده از برچسب هاي canonical، تغيير مسيرها و استراتژي هاي صفحه بندي موثر ممکن است درجه دقيق تري از کنترل را ارائه دهد. و همچنين تجربه کاربر روان تر.

 بري شوارتز، سردبير موتور جستجو لند نيوز، مي‌گويد: مهم نيست که چه چيزي، گوگل تلاش مي‌کند تا آن را براي شما کشف کند، و افزود: «سؤال اين است که آيا مي‌خواهيد گوگل آن را براي شما کشف کند يا خير؟ يا، آيا مي‌خواهيد آنچه را که گوگل به‌عنوان URL متعارف شما تعريف مي‌کند، کنترل کنيد؟»

براي اطلاعات بيشتر، به بخش SEO: محتواي تکراري ما مراجعه کنيد.

سرعت

مارتين اسپليت، تحليلگر Google Webmaster Trends، سال گذشته گفت: بهينه سازي براي سرعت سايت "هرگز به نقطه اي نمي رسد که شما فقط امتيازي را داشته باشيد که براي آن بهينه سازي کنيد و با آن تمام کنيد."

سايت شما بايد به سرعت بارگذاري شود، چه بازديدکنندگان آن را در موبايل يا دسکتاپ مشاهده کنند. و از آنجايي که سرعت يک فاکتور رتبه بندي گوگل است، سايت هاي سريعتر از مزيت سئو برخوردار خواهند بود (همه عوامل ديگر برابر هستند).

چند ماه پس از انتشار گسترده فهرست‌بندي موبايل اول توسط گوگل در سال ????، «به‌روزرساني سرعت» را براي جستجوي موبايل راه‌اندازي کرد.

مانند بسياري ديگر از عوامل سئو، سرعت با تجربه کاربر در هم تنيده است. حفظ يک سايت زيپ ممکن است به جلوگيري از پرش کردن بازديدکنندگان کمک کند و نرخ تعامل و تبديل شما را بهبود بخشد. از ابزارهايي مانند Google's PageSpeed ??Insights براي شناسايي مناطقي از سايت خود براي بهبود استفاده کنيد.

براي اطلاعات بيشتر، به بخش SEO: سرعت سايت ما مراجعه کنيد تا به روز بمانيد.

HTTPS

گوگل وب سايت ها را به مهاجرت به سرورهاي HTTPS سوق داده است تا امنيت بهتري براي جستجوگران فراهم کند. اين موضوع از چند جهت، از جمله رتبه بندي، اين موضوع را وادار کرده است.

در سال 2014، گوگل شروع به افزايش رتبه بندي کمي براي ايمن سازي سايت هاي HTTPS/SSL کرد. در ژوئيه ????، مرورگر کروم شروع به علامت‌گذاري صفحاتي کرد که از HTTPS استفاده نمي‌کنند، به‌عنوان غير ايمن، و در واقع HTTPS را به بخشي از تجربه کاربر در سايت شما تبديل کرد.

پاتريک استاکس در SMX Advanced توضيح داد: «گوگل معمولاً ابتدا HTTPS را بر روي HTTP ايندکس مي‌کند». «بنابراين، اگر هر دو را داريد و شرعي نداريد. . . به طور معمول، آنها در صورت امکان HTTPS را انتخاب مي کنند."

دتلف جانسون مي افزايد: «استفاده از HTTPS بيشتر يک مشکل تجربه کاربر است. با اين حال، اين مسئله تجربه کاربر مهم است زيرا افرادي که ممکن است بخواهند تجارت الکترونيکي را با سايت شما انجام دهند – اگر با هشدارهاي امنيتي مواجه شوند، ممکن است فروش خود را از دست داده باشيد.

[نکته حرفه اي]

"يک چيز که من در واقع بسيار مي بينم - و اين بيشتر براي وردپرس صادق است - دارايي هايي وجود دارد که قبل از اينکه مالک سايت به HTTPS تغيير دهد در سيستم مديريت محتوا آپلود شده است و بنابراين بسياري از تصاوير ممکن است يک بخشي از طرح‌بندي يا بخشي از پست‌هاي قديمي‌تر با املاي HTTP معمولي قبلي ميزباني مي‌شود. حتي اگر اين دارايي‌ها برطرف شوند و ممکن است آنها را وادار کنيد تا در صفحه نمايش داده شوند، که از طريق HTTPS ارائه مي‌شود، همچنان هشداري دريافت خواهيد کرد که مي‌گويد برخي از دارايي‌هاي اين صفحه ايمن نيستند، که شبيه به "اوه، اوه، شما" است. صفحات ناامن دارم.» – Detlef Johnson، Search Engine Land

URL ها

اين يک عامل رتبه بندي اصلي نيست، اما استفاده از کلمات توصيفي در URL هاي صفحه خود براي موتورهاي جستجو و کاربران، تمرين خوبي است.

 URL هاي شما در صفحات نتايج جستجو ظاهر مي شوند، بنابراين داشتن يک URL قابل فهم ممکن است به جستجوگران ايده بهتري درباره آنچه در انتهاي ديگر پيوند وجود دارد، بدهد.

در اينجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک مي کند ساختار URL ايجاد کنيد که براي انسان ها و موتورهاي جستجو به راحتي قابل درک باشد.

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 14:24

افت قيمت در بازار خودرو

بازار خودرو هفته اول مردادماه با افت قيمت به پايان رساند.

در حالي بازار خودرو در هفته اول مردادماه در سراشيبي قيمتي قرار گرفت که هنوز خريداران ترجيح مي‌دهند براي خريد خودرو دست نگه دارند.

البته به نظر مي‌رسد تامل متقاضيان خودرو در بازار بيشتر به دليل نبود قدرت خريد و قيمت‌هاي بالاي خودرو است.

با اين حال، برخي کارشناسان اعتقاد دارند که اين کاهش قيمت، به دور جديد قرعه کشي وزارت صمت و از سوي ديگر صحبت‌هاي مطرح شده در خصوص نهايي شدن واردات ارتباط دارد.

همچنين فعالان بازار ارز عنوان مي‌کنند شرايط تورمي کشور و آينده مبهم برجام به گونه‌اي است که نمي‌توان انتظار داشت شرايط کنوني تغيير محسوسي چه از طرف عرضه و چه از طرف تقاضا داشته باشد.

برخي از فعالان بازار عنوان مي‌کنند که در روزهاي گذشته ميزان عرضه خودرو به بازار افزايش يافت و عرضه و تقاضا مقداري در حالت تعادلي قرار گرفت. به نظر مي‌رسد در روزهاي آينده نيز اين روند کاهشي در بازار خودروي کشور ادامه داشته باشد.

گزارش‌ها نشان مي‌دهد که در حال حاضر در بازار خودرو سمند ال‌ايکس مدل ???? در بازار ??? ميليون تومان، پژوپارس مدل ???? حدود ??? ميليون تومان، پژو??? تيپ دو مدل ???? در حدود ??? ميليون قيمت دارد.

همچنين پژو ??? اتوماتيک مدل ???? با قيمت ??? ميليون تومان، رنو تندرپلاس اتوماتيک ??? ميليون تومان و دنا معمولي مدل ???? به قيمت ??? ميليون تومان به فروش مي‌رود.

منبع :  http://gg.gg/11x2ln

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Edna%20Wise

https://ednawise2.tumblr.com/

https://www.pinterest.com/pin/1116259457615793533/

https://moz.com/community/q/user/ednawise

https://sites.google.com/view/ednawise2/home

https://footballhighlights.video.blog/2022/07/25/%d8%ae%d8%a8%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87/

https://www.linkedin.com/feed/update/u:li:activity:6957208621403299840/

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000AZOq7?language=en_US

https://www.openstreetmap.org/user/Edna%20Wise

https://myspace.com/ednawise2

https://www.quora.com/profile/Edna-Wise-1

https://disqus.com/by/edna_wise/about/

https://en.gravatar.com/eulatucker4

https://www.goodreads.com/user/show/153948506-edna-wise

https://www.ted.com/profiles/36924253/about

https://www.behance.net/ednawise

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 10:13

دستگاه پرکن چمران

 

يکي از مهم ترين دستگاه ها در صنعت دستگاه پرکن مي باشد، دستگاه پرکن جهت پر کردن انواع مايعات، انواع پودر و … در صنعت بسته بندي محصولات استفاده مي شود. همانطور که از نام دستگاه نيز مشخص است کاربرد اصلي اين دستگاه پرکردن مواد به داخل ظروف در فرايند پر کردن و بسته بندي محصولات است. البته ناگفته نماند که دستگاه پرکن انواع مختلفي دارد دستگاه پرکن مايعات، دستگاه پرکن انواع پودر و گرانول ها و … انواع دستگاه پرکن مي باشند. دستگاه هاي پرکن به طور مکانيکي يا اتوماتيک کار مي کنند اين ماشين ها مي توانند اتوماتيک و يا نيمه اتوماتيک توليد شوند و عملکرد پرکردن بر اساس وزني يا تايمري قابل هدايت باشد.

دستگاه پرکن

دستگاه هاي پرکن در مدل هاي متنوعي توليد مي شوند. از دستگاه پرکن پودري گرفته تا پرکن مايعات ( دستگاه پرکن مايعات غليظ ، پرکن مايعات رقيق ) و … همگي در بخشي از صنايع کاربرد دارند. در تمامي صنايع خواسته يا ناخواسته استفاده از اين دستگاه وجود دارد.

 

دستگاه پرکن پمپي

براي پرکردن مواد غليظ و مواد شيميايي به صورت پمپ مي باشد

دستگاه پرکن مايعات غليظ

مايعاتي که داراي ويسکوزيته زيادي هستند جزو دسته ي مايعات غليظ محسوب مي شوند. از اين نوع دستگاه پر کن استفاده مي گردد.

کاربرد دستگاه پرکن مايعات کوچک

علاوه بر اين که کاربرد دستگاه‌هاي پرکن مايعات را مي‌توانيم به دو حوزه مايعات غليظ و رقيق تقسيم‌بندي کنيم، اندازه دستگاه هم مي‌تواند در اين مورد به ما کمک کند. به طور کلي براي کارگاه‌هاي خانگي و کارگاه‌هاي کوچک نياز به يک دستگاه بزرگ نيست و از لحاظ اقتصادي براي کارگاه به صرفه نيست. بنابراين به اکثر کارگاه‌هاي خانگي توصيه مي‌شود که به فکر خريد دستگاه پرکن مايعات کوچک باشند.

به عنوان مثال اگر شما در يک مغازه کوچک يا در انبار منزل خود يک دستگاه عصاره گيري يا گلاب‌گيري داشته باشيد به راحتي مي‌توانيد از يک دستگاه پرکن مايعات کوچک براي بسته بندي توليدات خود کمک بگيريد. شما در منزل يا در يک کارگاه کوچک به راحتي مي‌توانيد محصولاتي مانند گلاب ، عرق نعنا ، لبنياتي مانند دوغ و شير عصاره گياهان دارويي و انواع نوشيدني‌هاي رقيق توليد کنيد و به راحتي هم بسته بندي کنيد.

کاربرد دستگاه پرکن مايعات صنعتي

اما در مورد کاربرد دستگاه پرکن مايعات صنعتي مسئله تغيير مي‌کند و شما با تنوع بيشتري مواجه هستيد. در وهله اول شما با حجم بالايي از توليد مواجه هستيد که اين حجم بالا نياز به يک دستگاه پيشرفته با توانايي بالا دارد. اما در طرف مقابل ممکن است يک کارخانه در حوزه مشتقات نفتي فعاليت کند که توليدات آنها شامل گريس با گرانروي بالا و بنزين با گرانروي پايين باشد.

در اين حالت کاربرد دستگاه پرکن مايعات صنعتي تحت تأثير توليدات کارخانه و شرايط توليد آن‌ها قرار مي‌گيرد که ممکن است تفاوت زيادي بين آنها وجود داشته باشد. بنابراين شما به هنگام خريد دستگاه پرکن مايعات لازم است که اين موارد را با شرکت فروشنده در ميان بگذاريد تا آنها اطلاعات کاملتري در مورد دستگاه و شرايط استفاده از آن در اختيار شما قرار دهند. همين اطلاعات مختصر و اوليه در انتخاب دستگاه کمک زيادي به شما مي‌کند.

اصولاً کاربرد دستگاه پرکن مايعات تحت تأثير نوع سيال و شرايط اختصاصي آن قرار مي‌گيرد. اين يعني ما براي مايعات غليظ دستگاهي متفاوت از مايعات رقيق داريم و شرايط آنها هم با هم فرق مي‌کند.

انتخاب دستگاه پرکن مناسب

نوع دستگاه پرکن غالبا وابسته به خواص نوشيدني محصول و نوع و شکل ظروف است. در مورد مايعات برخوردار از ويژگي جريان آزاد مانند نوشيدني‌ها، استفاده از دستگاه‌هاي با جريان زمان‌بندي شده يا سرريز مناسب است، در حالي که براي محصولي با گرانروي بالاتر، پر کن پيستوني يا نوعِ جابجايي مثبت  مي‌تواند مناسبتر باشد.

نوع ظرف، حجم پرشدن و قطر دهانه‌ نيز اهميت دارد. دستگاه‌ هاي با ويژگي جريان زمان‌بندي شده و اُوِرفلو در نحوه انتقال محصول به ظرف تفاوت دارند. پرکن‌هاي جريان زمان بندي شده، دستگاه‌هاي پر کننده حجمي هستند به اين معنا که در هر سيکل پر کردن، دقيقا حجم يکساني از مايع را وارد ظرف مي‌کنند. اين دستگاه‌ ها براي پر کردن بسيار دقيق صرفنظر از شکل ظرف طراحي مي‌شوند. با اين حال اگر حجم ظرف متغير باشد، سطح پر شدن مي‌تواند ناهمسان به نظر برسد. بطري‌هاي شيشه‌اي، نمونه خوبي از ظروفي هستند که غالبا شکل و حجم متغير دارند.

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 144 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 20:27

معرفي فروشگاه وبمستران

 

فروشگاه وبمستران : تقريبا در سال ???? بود که محسن پيماني ?? ساله ايده اي به ذهنش رسيد و آن را عملي کرد و آن ايجاد يک فروشگاه فايل با فايل هاي ناب و مرجع بود پيماني در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او يک وبمستر بود و در کنار ديگر وبمستران مشغول فعاليت بود فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روي سرويسي از بلاگ هاي رز بلاگي مديريت ميشد اما بعد ها با توسعه وب بر روي يک سايت اختصاصي قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رساني به مشتريان سراسر ايران است در زير اين فروشگاه را به طور کلي آناليز ميکنيم و محصولاتي که در اين فروشگاه به فروش مي رسد را بررسي ميکنيم ، با ما همراه باشيد

 

فروشگاهي از جنس فايل هاي ناب

فروشگاه وبمستران يکي از مجموعه ايده هاي آکادمي پيماني است که محسن پيماني آن را مديريت ميکند سياست کلي اين فروشگاه از ابتدا به اين صورت بوده است که فايل هاي ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگيرد تا ديدن آن فايل ها مشتري را شگفت زده و تشويق به خريد کند در زير برخي از اين فايل هاي ناب را به شما معرفي ميکنيم

بنرهاي لايه باز مناسبتي

از محصولاتي که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش مي رسد بنرهاي لايه باز مناسبتي هستند  انواع بنر هاي لايه باز مناسبتني شامل بنر هاي مناسبتي براي ماه محرم ، بنر هاي مناسبتي براي ماه رمضان و انواع بنر هاي لايه باز ديگر در اين وبسايت بزرگ آينده نگر قرار دارند اين فايل ها به اين صورت است که با دانلود هر کدام امکان ويرايش صد درصدي آنها قرار دارد و ميتوانيد آنها را هر طور که دوست داريد ويرايش کنيد و لذت ببريد

انواع سابليمينال در موضوع هاي مختلف

از ديگر محصولاتي که در فروشگاه وبمستران به فروش مي رسد انواع سابليمينال با موضوع هاي مختلف است همانطور که ميدانيد سابليمينال ها کمک کننده به زندگي و ذهن هستند و انواع سابليمينال در فروشگاه وبمستران براي فروش قرار گرفته است که ميتوانيد هر کدام مانند سابليمينال ثروت ، سابليمينال انگيزه ، سابليمينال زيبايي ، سابليمينال تناسب اندام و انواع ديگر سابليمينال ها را در اين فروشگاه مشاهده و با توجه به نياز خود خريداري کنيد ، لازم به ذکر است که در فروشگاه وبمستران براي هر شخص سابليمينال جداگانه و کاملا به صورت اختصاصي تهيه ميشود

انواع ربات هاي تلگرامي

هر سايتي در ايران به يه چيزي معروف است ديجي کالا به فروش فايل ، بيتوته به مقاله و معروفيت فروشگاه وبمستران هم به ربات هاي تلگرامي که قرار مي دهد است يکي از معروف ترين اين ربات ها که خيلي ها اون رو ميشناسن ربات تلگرامي تبچي است که اين فروشگاه ? سالي است که آن را ارائه ميدهد و به مشتريان عزيز خدمات ارائه مي دهد حال بياييد با هم ببينيم اصلا ربات تبچي چيست ؟

ربات تبچي رباتي که اين روزها در تلگرام نام اون رو زياد ميشنويم و دوست داريم بدونيم چه رباتي هست و چه کارايي داره و دقيقا براي ما چيکار ميکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچي يه ربات تلگرامي هست که انواع مختلفي با امکانات مختلفي داره و خوراک تبليغات توي تلگرام و سوپر گروه هاي تلگراميه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقيقا ربات تبچي چي هست بدونين که ربات تبچي يه ربات تبليغاتي توي تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سيستمي ساخته شده است ؟

در اينترنت که سرچ ميکردم بسياري از سوالات شما در مورد اين بود که فروشگاه وبمستران با چه سيستمي ساخته شده است برام به عنوان مدير اين فروشگاه خيلي جالب بود چون اينقدره سايت بزرگي داريم که درباره سيستمي که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو ميشود به شما عزيزان ميگويم که فروشگاه وبمستران با سيستم وردپرس ساخته شده که تمومي پروتکل هاي امنيتي رو رعايت ميکنه و امن ترين و قوي ترين وبسايت حال حاضر فروشگاه فايل در اينترنت هست در طراحي فروشگاه وبمستران از سيستم وردپرسي پيشرفته استفاده شده است

 

نمونه سوالات آزمون راهنمايي و رانندگي ????

از ديگر ويژگي هايي که فروشگاه وبمستران را از فروشگاه هاي ديگر متمايزتر کرده است وجود نمونه سوالات آزمون آيين نامه براي سال ???? است آزمون آيين نامه يکي از آزمون هاي سخت راهنمايي و رانندگي است که در ايران برگزار ميشود تا گواهينامه به مددجويان گواهينامه تقديم شود

گواهينامه رانندگي چيست؟

گواهينامه رانندگي، که به آن در گذشته «تصديق رانندگي» گفته مي‌شد، مدرکي رسمي است مبني بر اينکه فردي مي‌تواند با وسايل نقليه? داراي موتور مانند موتور سيکلت، اتوموبيل، کاميون و اتوبوس رانندگي کند. در کشورهايي که تعداد زيادي از شهروندان رانندگي مي‌کنند، گواهينامه? رانندگي هم‌چنين به عنوان يک مدرک هويتي ارزش دارد. معمولاً گواهينامه رانندگي تنها پس از قبولي در آزمون رانندگي به شخص داده مي‌شود براي دريافت گواهينامه ابتدا بايد آزمون آيين نامه آن را بدهيد اينجاست که سوالات آزمون آيين نامه ???? بهترين محصوليست که ميتوانيد انتخاب کنيد

گواهينامه رانندگي در ايران

اولين کسي که در ايران قرباني تصادف اتومبيل شد، درويش خان نوازنده و استاد تار بود که در سال ???? درگذشت؛ و اولين افسر آزمايش رانندگي که نام و امضاء او در پاي اوراق رانندگان زمان قاجاريه وجود دارد به زبان فرانسه نوشته شده‌است شخصي بنام مسيوکلين بود که بعد از وي اين سمت به ناصرخان انشاء اولين متخصص نظميه محول شد. همچنين اولين آيين‌نامه رانندگي در زمان وستد اهل سوئدي تهيه وتنظيم گرديد. وي در سال ???? ه‍.ش رياست نظميه را به عهده داشت و حدود ?? سال در اين پست باقي ماند. از کارهاي وي، ترجمه، تنظيم نظامنامه و آيين‌نامه قيد شده‌است که راننده هنگام روز در شهر و اماکن پرجمعيت ضمن حرکت از سمت راست بايد با سرعت ?? کيلومتر در ساعت و در خارج شهر ?? کيلومتر در ساعت و شب‌ها با ساعتي ?? کيلومتر براند يا اينکه در موقع نزديک شدن به حيوانات از قبيل اسب و قاطر که طبعاً از صداي ماشين وحشت دارند از سرعت اتومبيل خود بکاهند و آرام حرکت کنند تا باعث وحشت و رم کردن حيوانات نشوند. اولين چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي در سال‌هاي دهه ?? در تقاطع‌هاي سپه (امام خميني فعلي) ولي عصر، پل امير بهادر، باغ ملي دروازه شميران، گمرک و اميريه نصب گرديد ولي پيش‌از نصب اين چراغها، چراغ‌هاي راهنمايي به صورت کوله پشتي بودند که داراي دو چراغ قرمز، سبز و کليدي در جهت خاموش و روشن کردن آن‌ها بود که کوله پشتي در پشت مأمور قرار مي‌گرفت و کليد آن روي سينه سمت چپ قرار داشت اين چراغها کار مي‌کرد و مأمور با پشت کردن به طرف رانندگان اتومبيل آنان را متوقف يا دستور حرکت به آنان مي‌دادند. بالاخره در سال‌هاي ?? و ?? چهارراه داراي چراغ خودکار گرديد. نخستين راننده زن در ايران شخصي بنام خانم هِلِن شَه بَنده بود که در سال ???? موفق به گرفتن گواهينامه گرديد و در مطبوعات آن زمان درباره? اين اتفاق مقاله نوشتند و بالاخره در سال ???? هجري شمسي در اداره پليس شعبه‌اي بنام شعبه آلات ناقله در خيابان باب همايون (درب اندرون سابق) تأسيس گرديد و با ?? نفر مأمور که از بين پاسبان‌ها انتخاب شده بودند کار کنترل عبور و مرور اتومبيل‌ها را به عهده گرفتند و علامت مشخصه آن‌ها يا ديگر افراد پليس بازوبند سفيدي بود که به بازوي چپ خود مي‌بستند. رياست اين شعبه به شخصي بنام فتح ا… خان بهنام که در حقيقت اولين رئيس راهنمايي و رانندگي محسوب مي‌شد و داراي درجه نايب اولي برابر ستوان يکم بود واگذار گرديد

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/BrianaMarina2

https://www.pinterest.com/pin/983966218562801606/

https://express.adobe.com/page/rHxXP9IEA1eoI/

https://sites.google.com/view/brianamarina2/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/07/24/shop-themmaker/

https://brianamarina2.tumblr.com/

https://myspace.com/brianamarina2

https://disqus.com/by/brianamarina2/about/

https://www.goodreads.com/user/show/153904639-briana-marina

https://en.gravatar.com/brianamarina2

https://www.ted.com/profiles/36903486

https://www.behance.net/brianamarina

https://brianamarina2.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Briana-Marina

https://issuu.com/brianamarina2

https://www.twitch.tv/brianamarina2

 

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 136 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 16:31

لینک دوستان

خبرنامه